maandag 2 mei 2016

Leuk nieuws!


Vandaag heb ik een leuk nieuwtje voor jullie. Vanaf nu heb ik namelijk niet een, maar twee blogs... Met trots presenteer ik jullie mijn nieuwste project, Colours of Water!

Colours of Water is een Engelstalig blog, over de natuur in en op het water. In dit blog staan mijn tekeningen, foto's en schilderijen centraal.
 
Waarom nou een tweede blog starten, naast Keepitsimplesailing? Sja, daar zijn verschillende redenen voor...

Als ik aan het varen ben zie ik altijd heel veel mooie dingen. Bijzondere natuur, mooie landschappen, prachtige zonsondergangen, teveel om op te noemen. Deze dingen leg ik graag vast in foto's en tekeningen. Ook krijg ik altijd heel veel leuke reacties als ik een tekening post op Keepitsimplesailing. Op de een of andere manier spreken mijn tekeningen dan toch aan... 

Langzaam is bij mij het besef gaan groeien dat mijn tekeningen ook wel eens interessant zouden kunnen zijn voor een breder publiek. Vandaar dat ik een tweede blog gestart ben! 

Ik vind het allemaal best spannend, ik hoop dat het een succes gaat worden. Als je de facebookpagina van het blog een vind-ik-leuk geeft, zul je regelmatig op de hoogte gehouden worden van nieuwe tekeningen.

Overigens hoeven jullie niet bang te zijn dat ik geen tekeningen meer zal posten op Keepitsimplesailing. Want mijn tekeningen en mijn zeilblog, die horen bij elkaar... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten